Oglądasz 1 wpis (wszystkich: 2)
  • Autor
    Wpisy
  • #445982
    Anita Pękała
    Uczestnik

    dzień dobry, Pani Agato będę wdzięczna za przeanalizowanie

    Kobieta lat 39 lat

    Hashimoto, nadczynność tarczycy, trądzik różowaty, bardzo silne migreny i chociaż Pani nie deklaruje silnego stresu to myślę ze jest i jest on spowodowany stanem skóry, zaparcia- jelita nie były diagnozowane. Pani deklaruje zdrową dietę.

    z badań labolatotyjnych:
    niska ferrytyna 24,75
    niska wit D3 37,30
    niedobór cynku (fosfataza 46)
    niska prolaktyna 5,87 zakres 5,18-26,53
    niski estradiol 23,7
    zaburzony stosunek hdl do ldh – tj, hdl 76, ldh 64

    tsh z 05/2023 – 4,799
    tsh z 8/2023 – 0,722 (Pani dostała większą dawkę leku) czy tsh nie jest teraz za niskie? czy możemy przypuszczać, że dawka leku jest za wysoka?
    ft4 0,87

    przeciwciała atg 55,59
    atpo 245,88

    Jeśli klientka pojawia się regularnie na zabiegach to stan zapalny ładnie się wycisza, przy dłuższych przerwa powraca. Zabiegi to gł zabieg z kwasem azelainowym lub kwasem migdałowym lub zabiegi odżywcze z dermaquestu.
    pielęgnacja domowa:
    azelaic cleanser, tranexamic C serum, spf, regenerator z estgenu i krem z kw azelainowym bioderma teraz dermomedica, opcionalnie retinol z LIQ

    moja propozycja suplementów:
    wit d dr Jacobs 6000 j
    colostrum marki jarrow prime life
    sanprobi IBS, dodatkowo maślan sodu
    NAC
    pikolinian cynku NOW
    co z prolaktyną i estradiolem? wstrzymac się poki co czy np polecić ashwagande?

    omega 3 Marinex i opcionalnie koenzym q10 ta sama marka i tu mam pytanie jakie ma Pani zdanie o tych suplementach?

    i zastanawiam się jeszcze nad wprowadzeniem krzemu z borem i jodem marki inveks i selen marki inveks

    moje pytanie czy nie za dużo suplementów na raz? od czego zacząć a co wprowadzać później?
    i proszę mi podpowiedzieć czy mój tok myślenia jest dobry?
    podejrzewam zaburzenia na poziomie jelit dlatego problem z wchłanialnością, problemy z hormonami związane z zaburzonym stosunkiem hdl do ldh, zaburzenia na poziomie wątroby – spowodowane przewlekłym przyjmowaniem leków.

    Z góry bardzo dziękuję Anita

    #447651
    Anita Pękała
    Uczestnik

    czy z moim wpisem jest coś nie tak, że nie dostałam żadnej odpowiedzi? pozdrawiam

Oglądasz 1 wpis (wszystkich: 2)
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.